chilleeer veeeeeeell



rätt skön dag, fytusan, slutade kvart över nio, åt i skolan och tog tolv-bussen till borlänge, där vi satt på donken och bara myyyyste, jag, sanna och fredrik. den grabben kan va så sjukt underbar när han vill det! :-) inhandlade väl lite småsaker, till en summa av 762 kronor har väl typ tusen spänn kvar nurååå, åhfan va rik jag är hihihihi! jeans, bh, trosor, strumpor, ansiktsvatten, skärp och björnborgtrosor, toppppppen vill ja säga.
sanna följde med till kören, vi slutade tidigare och sen åkte vi till skolan igen på möte inför valen i tvåan, börjar känna rätt säker nu, eller det blir sjukvård/akutvård och så några tillval som lindrande vård, teckenspråk, idrott och hälsa B, matte B och engelska B tror jag det lutar åt, men jag har ju tid att ändra, sen kan man alltid lägga till kurser! Men tar jag de där så har jag lagt till extra än vad man ska, men är man intresserad så är man, och idrott och hälsa var jag tvungen att välja, det är så sjukt kul ju!
men nu äre natti här, vi hörs nog imorgon eller nåt sånt, ni märker! puss

Just keep on keeping your eyes on me
It’s just strong enough to make it feel right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0